Po zatwierdzeniu zakupów, użytkownik zostanie obciążony kwotą zamówienia.
W rezerwacji
lub
Aby jak najlepiej odpowiedzieć na Państwa pytania, zapraszamy do kliknięcia na obrazek odpowiadający Państwa potrzebom.
Nasze biura są otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 - 16:30. Na wszystkie Państwa wiadomości odpowiadamy w ciągu 24/48 godzin pracy (z wyłączeniem weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy). Dziękuję za zrozumienie.
W związku z tym adres dostawy może być inny niż adres rozliczeniowy.
Rzeczywiście, jeśli chcesz, aby przesyłka była dostarczana pod adres inny niż adres rozliczeniowy (miejsce pracy, punkt nadania paczek, drugie miejsce zamieszkania itp.), Możesz wybrać inny adres dostawy.
● Informacje wymagane do dostawy ułatwią otrzymanie zamówienia.
Przydatność podawanych informacji:
- pełny adres
- nazwisko i imię
- numer telefonu komórkowego (tylko w przypadku adresu dostawy w celu powiadomienia o postępie dostawy, komunikacji z doręczycielem itp.)
● Informacje wymagane do fakturowania pozwolą Ci edytować fakturę zgodnie z Twoimi potrzebami.
Przydatność podawanych informacji:
- Pełny adres
- Nazwisko i imię
W razie potrzeby możesz utworzyć wiele adresów do fakturowania i dostawy.
W przypadku zamówień, dla których wszystkie produkty są reklamowane jako „Na stanie”, staramy się przygotować zamówienie w mniej niż 24 godziny.
Czas dostawy jest podany na każdej karcie produktu.
W przypadku zamówień z towarami „w rezerwacji”, przygotowanie i dostawa następuje w momencie skutecznego zwrotu towaru.
Oferujemy Ci z pełną świadomością dłuższy czas dostawy, abyś mógł otrzymać całe zamówienie w sposób zgrupowany.
Zalecamy złożenie dwóch różnych zamówień, jeśli chcesz szybciej otrzymać produkty z magazynu, a drugie zamówienie z produktami, na które oczekujemy.
Nasze koszty dostawy są bezpłatne, więc nie będzie to miało wpływu na ostateczny koszt.
Obecnie dostarczamy do dziesięciu różnych krajów zlokalizowanych w całej Europie: Francji, Niemiec, Hiszpanii, Włoch, Belgii, Holandii, Polski.
Dla wysp:
niestety nie dostarczamy jeszcze na wyspy. Pracujemy nad szybką poprawą tej sytuacji i będziemy Cię informować, gdy tylko Casanoov będzie miał możliwość dostarczenia tych obszarów.
Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy do przekierowania do naszych OWU .
Wiedzieć :
Ważne jest, aby utworzyć konto w kraju, do którego chcesz być dostarczany.
Na przykład, jeśli mieszkasz we Francji i chcesz zostać dostarczony do Francji, konieczne jest utworzenie konta na stronie casanoov.fr.
W przeciwnym razie dostawa do Francji nie będzie możliwa / W przeciwnym razie nie będzie można jej dostarczyć do tego kraju.
Możesz utworzyć swoje konto, klikając bezpośrednio w prawym górnym rogu piktogram przedstawiający postać.
Pojawi się wtedy strona logowania i / lub rejestracji, wszystko co musisz zrobić, to kliknąć "Rejestracja".
Teraz wszystko, co musisz zrobić, to wypełnić formularz tworzenia konta, podając swoje dane osobowe (cywilność, nazwisko i imię), a także adres e-mail. Następnie wybierz swoje poufne hasło.
Wszystko, co musisz zrobić, to zweryfikować swoje konto, klikając „Tworzę swoje konto”
Chcesz wprowadzić zmiany, które nie są dostępne w ten sposób?
Na poniższą odpowiedź „ Czy znalazłeś odpowiedź na swoje pytanie? ” Odpowiedz nie. Formularz kontaktowy pozwoli Ci zapytać nas o modyfikacje dostosowane do Twoich potrzeb.
Problemy z połączeniem mogą wynikać z kilku czynników:
● Błąd strony logowania:
Być może próbujesz zalogować się na niewłaściwą stronę Casanoov.
Na przykład, jeśli utworzyłeś konto na casanoov.fr, będziesz mógł łączyć się tylko z casanoov.fr.
W związku z tym nie będzie możliwe złożenie zamówienia na naszych innych stronach: casanoov.de / casanoov.es / etc ...
Dlatego upewnij się, że łączysz się z właściwą witryną Casanoov, na której wcześniej się zarejestrowałeś.
Uwaga: ważne jest, aby utworzyć konto w kraju, do którego chcesz być dostarczany.
Na przykład, jeśli mieszkasz we Francji i chcesz być dostarczony do Francji, ważne jest, aby utworzyć konto na stronie casanoov.fr. W przeciwnym razie nie będziesz mieć możliwości dostarczenia go do tego kraju.
● Błąd hasła:
Być może nie możesz się zalogować z powodu błędu w haśle.
W takim przypadku, jeśli już nie pamiętasz hasła lub je zgubiłeś, zapraszamy do działu „Potrzebuję informacji o funkcjonowaniu mojego konta”, gdzie znajdziesz procedurę zmiany hasła.
Casanoov jest osobiście zaangażowany w ochronę wszystkich Twoich danych osobowych. Są one używane tylko w celu bezpiecznego dostarczania produktów.
Zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 6 stycznia 1978 r. Masz w każdej chwili prawo dostępu do danych, które Cię dotyczą, ich poprawiania lub wniesienia sprzeciwu.
Tę czynność można wykonać:
● bezpośrednio na stronie internetowej w obszarze „Moje konto”, a następnie w sekcji „Moje dane osobowe”
● Pisząc do naszego działu obsługi klienta, zrobimy wtedy, co jest konieczne, zgodnie z Twoimi żądaniami
Uwaga: Może się zdarzyć, że problem z Twoimi środkami płatności nie pozwoli nam zweryfikować Twojego zamówienia. Zalecamy przeczytanie informacji podanych w sekcji Często zadawane pytania „Płatność> Płatność niezatwierdzona”, aby zrozumieć powody tego problemu. W takim przypadku otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem o odmowie zapłaty za zamówienie.
Świadomie zdecydowaliśmy się nie oferować Ci numeru telefonu o podwyższonej opłacie, pod którym niekoniecznie będziesz miał wszystkie odpowiedzi na swoje pytania.
Dążymy do:
Nasze produkty są sprzedawane wyłącznie w Internecie.
Niestety nie mamy salonu wystawowego, w którym można sprawdzić wizualizację naszych produktów, ani sklepu do kupienia na miejscu.
Dokładamy wszelkich starań, aby na naszej stronie zamieścić wszystkie informacje techniczne potrzebne do dokonania wyboru, czy to w FAQ, czy na kartach produktów.
Na przykład, jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji na temat:
Aby dać Państwu wyobrażenie o ostatecznym renderowaniu i jakości naszych produktów w realnej sytuacji, oferujemy naszym klientom pokaz realizacji. Jeśli chcesz, możesz zapoznać się z tymi osiągnięciami bezpośrednio na naszej stronie internetowej.
Chcesz więcej informacji o Casanoov?
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami zamieszczonymi pod następującymi linkami: Informacje
prawne
Nasze zobowiązania
Kim jesteśmy
Chcesz się z nami skontaktować telefonicznie?
Świadomie zdecydowaliśmy się nie oferować Ci numeru telefonu o podwyższonej opłacie, pod którym niekoniecznie będziesz miał wszystkie odpowiedzi na swoje pytania.
Dążymy do:
Chcesz wiedzieć, czy są sklepy Casanoov?
Nasze produkty są sprzedawane wyłącznie w Internecie.
Niestety nie mamy salonu wystawowego, w którym można sprawdzić wizualizację naszych produktów, ani sklepu do kupienia na miejscu.
Dokładamy wszelkich starań, aby na naszej stronie zamieścić wszystkie informacje techniczne potrzebne do dokonania wyboru, czy to w FAQ, czy na kartach produktów.
Na przykład, jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji na temat:
Aby dać Państwu wyobrażenie o ostatecznym renderowaniu i jakości naszych produktów w realnej sytuacji, oferujemy naszym klientom pokaz realizacji. Jeśli chcesz, możesz zapoznać się z tymi osiągnięciami bezpośrednio na naszej stronie internetowej.
Korzystanie z PayPal jest bezpłatne.
Wystarczy, że założysz konto PayPal lub skorzystasz z istniejącego konta.
Nastąpi przekierowanie do okna dialogowego zarządzanego przez Paypal w celu sfinalizowania płatności.
Po dokonaniu płatności, pokwitowanie zostanie wysłane do Ciebie e-mailem, aby kontynuować tę transakcję.
Dzięki Paypal nie musisz podawać danych bankowych podczas płacenia za zamówienie na naszej stronie: Twoje informacje finansowe nie są przekazywane sprzedawcy.
Paypal szyfruje i zabezpiecza Twoje dane oraz działa jako pośrednik w przeprowadzaniu transakcji w całkowicie bezpieczny sposób.
Paypal oferuje według własnego uznania system płatności w 4 ratach. Radzimy skontaktować się z Paypal w celu ustalenia, czy kwalifikujesz się do tej opcji.
Casanoov otoczył się uznanymi partnerami w świecie metod płatności.
Te różne metody płatności są oczywiście bezpieczne.
Dzięki temu możemy zaoferować Ci szeroką gamę metod płatności!
Metody płatności w zależności od kraju
We Francji :
Zakup możliwy na casanoov.fr w następujący sposób: CB, Visa, Mastercard, Paypal
Belgia :
Zakup możliwy na casanoov.be za pomocą następujących środków: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact
Niemcy :
Zakup możliwy na casanoov.de następującymi środkami: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Giropay
Hiszpania :
Zakup możliwy na casanoov.es za pomocą następujących środków: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort
We Włoszech :
Zakup możliwy na casanoov.it za pomocą następujących środków: Visa, Mastercard, Paypal
Holandia :
Zakup możliwy na casanoov.nl następującymi środkami: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL
Polska :
Zakup możliwy na casanoov.pl za pomocą następujących środków: Visa, Mastercard, Paypal, P24
Znajdziesz je wszystkie w momencie płatności i możesz wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada!
Więcej informacji w naszych OWU> Sposoby płatności.
Oczekująca płatność może być spowodowana kilkoma przyczynami, ale najczęstszą z nich jest złożenie zamówienia przedpremierowego na stronie.
Rzeczywiście, jak wyjaśniono w pytaniu "Pre-order, co to znaczy? "Obciążamy konto kwotą zamówienia wstępnego w momencie dokonywania rezerwacji.
Jest to rodzaj rezerwacji produktu zanim jeszcze pojawi się on w magazynie, dzięki temu możesz być pewien, że jak tylko będzie on ponownie dostępny, będziesz miał swój produkt.
Inny możliwy przypadek:
- Nie sfinalizowałeś płatności za pomocą użytej metody płatności.
Możliwe jest na przykład, że nie został wprowadzony kod bezpieczeństwa 3DS.
W tym przypadku szybko dojdzie do odmowy zapłaty. Zostaniesz o tym poinformowany e-mailem. (zob. odmowa zapłaty)
Dwie fazy mogą potwierdzić tę odmowę płatności:
Może się to zdarzyć w przypadku zamówienia w przedsprzedaży. Rzeczywiście, zgodnie z naszymi zobowiązaniami, nie pobieramy pieniędzy do czasu przygotowania zamówienia. Z tego powodu podczas przygotowań prosimy Twój bank o wykonanie autoryzacji polecenia zapłaty.
W niektórych przypadkach Twój bank może odmówić tej autoryzacji (niewystarczające środki, przekroczony limit bankowy, odmowa banku itp.)
Oczywiście nie możemy wtedy zrealizować zamówienia bez rozwiązania sytuacji z Twojej strony.
W takich przypadkach radzimy :
Odmowa płatności może mieć kilka przyczyn.
Omówimy najczęstsze przypadki i sposoby ich rozwiązywania.
W przypadku kart kredytowych i płatności przez Paypal :
System 3DS :
Casanoov zabezpiecza wszystkie swoje transakcje za pośrednictwem systemu 3DS.
Ten system zabezpieczeń może się różnić w zależności od instytucji bankowej: należy wprowadzić kod weryfikacyjny, aplikacja bankowa wysyła prośbę o potwierdzenie danej płatności itp.
Jak to wyleczyć?
Będziesz musiał ponownie uruchomić zamówienie i postępować zgodnie z procesem 3DS dostarczonym przez Twój bank, do którego przekierujemy Cię.
Pułap płatności internetowych :
Możliwe, że Twój bank ograniczy pułap zakupów w Internecie (w czasie i / lub maksymalnie do kwoty transakcji).
Niektóre możliwe przypadki:
Dokonałeś kilku kolejnych zakupów w krótkim okresie. Łączna kwota przekracza limit zakupów
. Zamówienie, które chcesz sfinalizować, przekracza Twój limit
Jak to wyleczyć?
Radzimy skontaktować się ze swoim bankiem w celu potwierdzenia przyczyn odmowy płatności.
W razie potrzeby możesz poprosić bank o zwiększenie limitu lub zaczekać kilka dni na ponowne zamówienie.
Te zmiany limitów mogą nie być natychmiastowe.
Masz również możliwość skorzystania z innej metody płatności.
Odmowa honorowania transakcji Twojego banku :
Mamy niewiele dowodów na wyjaśnienie tej sprawy.
Jak to wyleczyć?
Radzimy skontaktować się ze swoim bankiem w celu potwierdzenia przyczyn odmowy płatności.
Możesz nas o tym poinformować we wszystkich celach, abyśmy mogli ulepszyć nasze usługi w przyszłości.
Niewystarczające środki :
po sfinalizowaniu zamówienia zwracamy się do Twojego banku z prośbą o potwierdzenie, że możemy wypłacić kwotę zamówienia.
Jednym z przypadków, które mogą się pojawić, jest niewystarczający fundusz przy składaniu zamówienia. W takich przypadkach Twój bank odmawia autoryzacji.
Jak to wyleczyć?
Sprawdź środki na koncie używanym do transakcji.
W razie potrzeby skontaktuj się ze swoim bankiem.
Ponownie uruchom zamówienie, gdy tylko bank potwierdzi, że saldo nie blokuje ponownie autoryzacji bankowej.
Na naszej stronie sprzedaży internetowej oferujemy dwa rodzaje napędów: do bram przesuwnych i skrzydłowych.
● Dwa modele napędów do bram przesuwnych:
Maksymalna waga bramy: 600 KG
Zasilanie: 230V
Akcesoria w zestawie:
- 2 piloty z 4 przyciskami
- Stelaż nylonowy (4m - 12 szt. 33cm)
- Zestaw 2 fotokomórek FOTOKOMÓR
- 1 lampka sygnalizacyjna FLASH
● Trzy modele napędów do bram skrzydłowych:
Maksymalna waga jednego skrzydła: 150 KG
Maksymalna długość jednego skrzydła: 2 metry
Zasilanie: 24 V
Akcesoria w zestawie:
- 2 piloty z 4 przyciskami
Maksymalna waga jednego skrzydła: 300 KG
Maksymalna długość jednego skrzydła: 2,5 metra
Zasilanie: 24 V
Akcesoria w zestawie:
- 2 piloty z 4 przyciskami
- Zestaw 2 fotokomórek FOTOKOMÓREK
- 1 lampka sygnalizacyjna FLASH
Maksymalna waga jednego skrzydła: 350 KG
Maksymalna długość jednego skrzydła: 3 metry
Zasilanie: 24 V
Akcesoria w zestawie:
- 2 piloty z 4 przyciskami
- Zestaw 2 fotokomórek FOTOKOMÓR
- 1 lampka sygnalizacyjna FLASH
Wszystkie te informacje można znaleźć w każdej karcie produktu z charakterystyką techniczną, opisem lub w odpowiednich instrukcjach montażu.
Dokładne wymiary każdego z naszych produktów można znaleźć bezpośrednio w karcie produktu.
Aby Twoje produkty mogły jak najlepiej dopasować się do przestrzeni przewidzianej do ich montażu, wszystkie nasze bramy skrzydłowe, bramy i ogrodzenia mają tę zaletę, że można je przycinać na szerokość.
Jednak to cięcie dostosowujące nie jest dostępne na wysokości.
Wynika to w szczególności z profilowania pionowych słupków, których nie można ciąć, w przeciwnym razie integralność konstrukcyjna produktu mogłaby ulec pogorszeniu.
Informacje dotyczące przekroju poprzecznego naszych produktów są dostępne i widoczne na ich karcie produktu.
Aby zmienić rozmiar produktu, wystarczy wykonać cięcie na ostrzach i poziomych wspornikach przy użyciu odpowiedniego sprzętu (szlifierka ze specjalną aluminiową tarczą, osłona ostrza itp.).
Instrukcje dotyczące przycinania produktu można zamówić za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego.
Należy pamiętać, że za personalizację produktu odpowiada użytkownik.
Możesz znaleźć wagę każdego z naszych produktów, aw szczególności każdego opakowania, które odpowiada Twojemu produktowi, bezpośrednio na karcie produktu.
Zmiana kierunku otwierania naszych produktów jest uwarunkowana względami bezpieczeństwa.
Oto jednak możliwości otwierania dostępne dla każdego typu produktu:
Kierunek otwierania każdej z naszych bram i furtek można znaleźć bezpośrednio na karcie produktu.
Wskazany jest tam kierunek otwierania produktu, a także inne elementy charakterystyczne dla danego produktu.
Wszystkie nasze produkty objęte są 2-letnią gwarancją handlową.
Wszystkie nasze produkty są wytwarzane na skalę przemysłową i dostarczane jako ZESTAW do samodzielnego montażu i instalacji.
W rezultacie Casanoov nie oferuje obecnie produktów szytych na miarę w ścisłym tego słowa znaczeniu.
Jednak nasze produkty zostały zaprojektowane tak, aby każdy odpowiadał Twoim indywidualnym potrzebom.
W rzeczywistości, aby Twoje produkty mogły jak najlepiej dopasować się do przestrzeni przewidzianej do ich montażu, wszystkie nasze bramy, bramy i ogrodzenia mają tę zaletę, że można je przycinać tylko na szerokość.
Jednak to cięcie dostosowujące nie jest dostępne na wysokości.
Wynika to w szczególności z profilowania pionowych słupków, których nie można ciąć, w przeciwnym razie integralność konstrukcyjna produktu mogłaby ulec pogorszeniu.
Obecnie oferowane przez Casanoov wysokości to: 115/120cm, 140 cm, 160 cm i 180 cm.
Aby zmienić rozmiar produktu, wystarczy wykonać cięcie na ostrzach i poziomych wspornikach przy użyciu odpowiedniego sprzętu (szlifierka ze specjalną aluminiową tarczą, osłona ostrza itp.).
Obecnie Casanoov oferuje tylko szary antracyt (RAL 7016). W niektórych modelach wkrótce pojawi się piaskowany matowy biały kolor.
W przyszłości Casanoov zaoferuje Ci różne kolory.
Mówiąc dokładniej, nie możemy obecnie zaoferować Państwu określonego koloru.
W sprzedaży dostępne są tylko produkty i kolory prezentowane na stronie.
Wszystkie nasze produkty są dostarczane w postaci zestawów i do samodzielnego montażu.
Zaprojektowaliśmy i wymyśliliśmy nasze produkty tak, aby były łatwe w montażu, a Państwa klient był przyjemny.
Udostępniliśmy jasne instrukcje montażu, które można pobrać.
Dostarczamy Ci wszystkie akcesoria niezbędne do instalacji Twojego portalu, a wszystko, co znajduje się w naszych portalach jest określone w charakterystyce technicznej produktu oraz w opisie.
Wszystkie te informacje można znaleźć w każdym z naszych arkuszy produktów za pośrednictwem tych różnych zakładek:
Jeśli po otrzymaniu i montażu swoich produktów masz jakiekolwiek pytania dotyczące instalacji, zawsze możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego Casanoov.
Obecnie oferujemy nasze produkty wyłącznie z dostawą.
Obecnie nie mamy do zaoferowania rozwiązania montażowego.
Jednak nasze bramy są łatwe w montażu i można je dość szybko zamontować.
Aby pomóc Ci w procesie montażu naszych produktów, poniżej znajdują się informacje dostępne w każdej z naszych kart produktów:
Dobrze wiedzieć :
Nasi klienci czasami zwracają się do rzemieślników lub wykonawców specjalizujących się w montażu i instalacji produktów podobnych do naszych.
Dlatego możesz sprawdzić, czy rzemieślnicy mogą towarzyszyć Ci w Twoim regionie w realizacji i finalizacji Twojego projektu.
Wszystkie te informacje można znaleźć w każdym z naszych arkuszy produktów za pośrednictwem tych różnych zakładek:
Dlatego nie można zamówić produktu niedostępnego.
Jeśli jednak niedostępny produkt zwróci Twoją uwagę, możesz zostać powiadomiony o jego przyszłym powrocie do magazynu, oto procedura, aby to osiągnąć:
Aby potwierdzić alert, musisz być połączony ze swoim kontem Casanoov:
● Jeśli masz już konto: wprowadź swój adres e-mail i hasło używane do konta Casanoov i kliknij „Łączę”
● Jeśli jesteś nowy w Casanoov: Kliknij „Zarejestruj się”, a następnie utwórz swoje konto Casanoov.
Musisz tylko poczekać, my zajmiemy się resztą i powiadomimy Cię, gdy tylko będzie znowu dostępny!
Uwaga: w przypadku, gdy produkt nie będzie ponownie oferowany do sprzedaży, poinformujemy Cię, gdy tylko się o tym dowiemy.
Casanoov stawia sobie za punkt honoru, aby oferować do zakupu tylko produkty, które są w magazynie.
System rezerwacji priorytetowej pozwala na zarezerwowanie interesujących Państwa produktów przy najbliższym przyjeździe. Mają Państwo przejrzysty wgląd w szacowany czas dostawy tych produktów. Płacąc za zamówienie przedpremierowe, zapewniasz sobie blokadę produktów na najbliższą dostawę.
Konkretnie rzecz ujmując, wystarczy wybrać interesujące nas produkty i dodać je do koszyka.
Z Casanoov składanie zamówień przedpremierowych jeszcze nigdy nie było tak proste.
Więcej informacji w naszych OWU> Produkty podlegające rezerwacji
Casanoov wyobraża sobie i tworzy swoje produkty wyłącznie w celu zaspokojenia Twoich potrzeb.
Ten status na naszych produktach oznacza, że ich zwrot na stan magazynowy jest określony przez przybliżoną datę. Ta informacja jest widoczna na kartach naszych produktów pod krótkim opisem.
W takim przypadku możesz skorzystać z funkcji „Powiadom mnie”, aby otrzymać powiadomienie o zwrocie z magazynu, jeśli produkt Cię zainteresuje. Aby śledzić ten proces, zapraszamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami w sekcji „Alert, jak to zrobić?”
We wszystkich przypadkach są to produkty, których stan magazynowy się wyczerpał, pozycje bez zapasów są wówczas ogłaszane jako „Niedostępne”.
Podobnie jak w poprzednim przypadku dotyczącym pozycji „Wkrótce”, możesz utworzyć alert, który powiadomi Cię o nowej dostępności.
W takich przypadkach możemy wstrzymać produkcję niektórych pozycji, aby zaoferować nowe asortymenty, bliższe Państwa oczekiwaniom.
Zawsze możesz skontaktować się z nami, aby dowiedzieć się, czy ten produkt zostanie odnowiony w pewnym momencie, a jeśli nie jest to planowane, możemy zaoferować różne alternatywy dla podobnych produktów.
Dostawa
4/7 dni
Bezpieczne
płatności
Bezpłatne
koszty wysyłki
Dostawa
bez kontaktu
Witamy w Casanoov!
Specjalizując się w internetowej sprzedaży sprzętu przeznaczonego do środowiska domowego, Casanoov stawia sobie za punkt honoru zaoferowanie Ci kompletnej oferty, która pozwoli ograniczyć Twój wygląd zewnętrzny zgodnie z najnowszymi trendami rynkowymi w przystępnych cenach. ceny.
Jakość w dobrej cenie! To motto Casanoova.
Poznaj naszą szeroką gamę aluminiowych bram skrzydłowych, bram przesuwnych, bram i ogrodzeń, najnowszych trendów materiałowych.
Wszystkie nasze produkty zostały przemyślane i zaprojektowane jako zestaw.
Łatwy i szybki w instalacji, samodzielny montaż bram i ogrodzeń Casanoov będzie dziecinnie prosty.
Wszystkie nasze modele zostały zaprojektowane tak, aby łączyć zarówno bezpieczeństwo, jak i estetykę.
Casanoov oferuje wybór, który spełnia wszystkie Twoje życzenia i wymagania: klasyczne modele z pełnym wypełnieniem, półperforowane, perforowane lub ultraperforowane (z kratką) lub bardziej nowoczesne z naszymi modelami design. W Casanoov robimy wszystko, aby Cię usatysfakcjonować!
Nasze modele designerskie są inspirowane i projektowane we Francji, są dostępne w 6 wariantach, a każdy z nich ma unikalne ozdobne tabliczki, zaprojektowane przez nas dla Ciebie.
Wybierz gamę który najbardziej Ci odpowiada, aby uzyskać nowoczesny wygląd zewnętrzny, który Ci odpowiada.
A aby uzyskać jeszcze bardziej nowoczesny wygląd zewnętrzny, pomyśl o zautomatyzowaniu swojego wejścia i przejrzyj naszą kategorię motoryzacyjną, która oferuje automatykę do bram skrzydłowych i przesuwnych dostosowaną do Twoich potrzeb.< br />Odkryj również wszystkie nasze akcesoria do harmonijnego wyglądu zewnętrznego, takie jak nasze słupki aluminiowe w kolorach pasujących do naszych bram, bram i ogrodzeń ogrodowych.
Aby ułatwić Ci wybór, masz wszystkie informacje techniczne, a także wizualizacje na żywo na wszystkich naszych kartach produktów.
Płatności są bezpieczne, a dostawa jest bezpłatna. Ciesz się i szczęśliwe zakupy!